
KETEL 1
KLANT:
NOLET Distillery, Schiedam (NL)
DOEL:
Versterken brand equity & winstgevendheid
OPGELEVERD:
- Marktoriëntatie;
- Marktdiagnose: (kwalitatief / kwantitatief, brand tracking + schap- en distributieanalyse;
- Merk- en groeistrategie: (segmenteren, targeting, positionering & objectiviteiten);
- Marketingtactieken: (4P-strategie);
-
- Product: (KETEL 1 Signature Blend + Limited Edition + KETEL 1 Hard Lemonade RTD)
- Prijs: (pricing: reduceren promotionele druk + pricing implementeren voor winstgevendheid)
- Plaats: (distributie verhogen RTD + verbeteren GD door push & Pull);
- Promotiestrategieën: - campagne - KETEL 1 - ‘Be an Original’ + KETEL 1 Hard Lemonade RTD, ‘Work hard, play hard’ (ATL + BTL + SP + TP).
- Planningen (financiële planning, gantt-chart + verbeteren winstgevendheid).
Services:
Interim-management;
Interim-CMO;
Project-management.
Samenwerkingen:
Das Buro | Markteffect | Crocodile Agency | Talpa | Radio 538 | Today’s Special | MOJO Concerts | Circana | Pinkpop | Concert at Sea | Sparkeling Events |